LENOVO PAPILDOMOS PASLAUGOS IR GARANTIJŲ IŠPLĖTIMAI VERSLUI

Publikuota 2019-07-08

THINKPAD BATERIJA TURI 1 METŲ GARANTIJĄ: IŠPLĖTIMAS IKI 3 METŲ YRA LABAI SVARBUS IR EKONOMIŠKAI EFEKTYVUS SPRENDIMAS!

Įmontuojamos baterijos (Sealed Battery) garantijos išplėtimas iki 3 metų periodui ThinkPad nešiojamiems kompiuteriams suteikia klientui galimybę vieną kartą per garantinį periodą iškviesti serviso specialistą, kuris pakeis įmontuotą bateriją, jeigu ji neatitinka minimalių naudojimo standartų. Šis įmontuojamos garantijos išplėtimas yra ypač ekonomiškai efektyvus, jo kaina mokama iš karto sudaro vos vieną septintąją kaštų, kuriuos reiktų patirti keičiant bateriją neturint šio išplėtimo.

Raskite jūsų klientui tinkamą Įmontuojamos baterijos (Sealed Battery) garantijos išplėtimą. Tiesiog įrašykite kliento perkamo ar naudojamo kompiuterio produkto kodą (PN) ir SmartFind įrankis nurodys visus jam tinkamus išplėtimus. Lenovo BidPortal suteiks specialią kainą išplėtimui!

 

APSAUGA NUO NELAIMINGŲ ATSITIKIMŲ (ACCIDENTAL DAMAGE PROTECTION): JOKIŲ PROBLEMŲ, NET IR ĮRENGINIUI SUDUŽUS!

Ši papildoma paslauga apsaugo jūsų klientų investicijas nuo įvairių žalų, kurioms įtakos turi nelaimingi atsitikimai naudojant įrenginį. Įsigijus šią paslaugą jūsų klientas išliks ramus - "Accidental Damage Protection" išplėtimas apsaugos nuo galimų papildomų išlaidų, jeigu įrenginys sugenda dėl kliento klaidos. Įrenginys bus taisomas autorizuotame serviso centre arba keičiamas nauju, jeigu nėra galimybės sutaisyti. Ši paslauga apsaugo nuo:

Raskite jūsų klientui tinkamą Accidental Damage Protection garantijos išplėtimą. Tiesiog įrašykite kliento perkamo ar naudojamo kompiuterio produkto kodą (PN) ir SmartFind įrankis nurodys visus jam tinkamus išplėtimus. Lenovo BidPortal suteiks specialią kainą išplėtimui!

 

GERIAUSIA KĄ TURI LENOVO: PREMIER SUPPORT

Lenovo Premier Support paslauga sujungia jūsų kliento organizaciją tiesiogiai su Lenovo L2 lygio specialistais, kurie užtikrins greitą pagalbą esant įrenginio (hardware) ar programinės įrangos (software) gedimams. Klientas tiesiogiai kontaktuoja su Lenovo, atsakingi žmonės rūpinasi kliento problema nuo pradžios iki problemos sprendimo pabaigos ir pateikia visus atnaujinimus, susijusius su detalių užsakymu ar serviso darbuotojo paskyrimu ir On-Site vizitu. Pagrindinės Premier Support naudos:

Raskite jūsų klientui tinkamą Premier Support garantijos išplėtimą. Tiesiog įrašykite kliento perkamo ar naudojamo kompiuterio produkto kodą (PN) ir SmartFind įrankis nurodys visus jam tinkamus išplėtimus. Lenovo BidPortal suteiks specialią kainą išplėtimui!