Nuotolinė priežiūra

Kiekvienai įmonei labai svarbu, kad gedimai susijęs su kompiuterine technika būtų pašalinti greičiau bei kuo mažesnėmis išlaidomis.

Pirminė diagnostika, programiniai gedimai, kompiuterinės technikos profilaktiniai patikrinimai gali būti tvarkomi nuotoliniu būdu.

Nuotolinės IT priežiūros privalumai:

Operatyvumas – gedimas pradedamas šalinti vienos darbo valandos bėgyje;

Mažesnė paslaugos kaina – nėra atvykimo mokesčio, mažesnis valandinis įkainis.

Priežiūra atliekama nuotolinės valdymo programos pagalba, kuri pasižymi nesudėtingu diegimu (nereikia keisti tinklinės įrangos parametrų) bei maksimalia apsauga (generuojami saugos kodai leidžiantys prisijungti tik jūsų įmonės IT ūkį administruojančiam žmogui).

Prisijungimą inicijuoja klientas telefonu padiktuodamas prisijungimo kodus, kuriuos programa automatiškai sugeneruoja. Be kliento žinios prisijungimas negalimas.

Tai leidžia užtikrinti maksimalią informacijos apsaugą.

Straipsnių kategorijoje nerasta.

Grįžti
Rašyk
Skambink